2013. február 13., szerda

Mustáros borjúcomb proseccoban párolva, párolt sárgarépával


Férjem egyik kedvenc párosítása, marhahusi + párolt sárgarépa. Most marha  helyett egy szép darab borjúcombbal dolgoztam, így még finomabb volt :)

Borjúcombi :)


Hozzávalók két személyre:

40 dkg borjúcomb
1 evőkanál magos mustár/dijoni mustár
1-2 dl prosecco/fehérbor
só, friss bors
1 kg sárgarépa


Elkészítése:

A borjúcombot szeletekre vágtam és kiklopfoltam, majd megsóztam és őröltem rá egy kis friss borsot.
Ezután bekentem magos mustárral, nekem most épp ez volt itthon.
Egy nagy serpenyőben olajat hevítettem. Rádobtam a husikat. Gyorsan fél-fél perc alatt magas hőfokon kérget sütöttem rá, majd lejjebb vettem, ráöntöttem a proseccot, lefedtem és kb. fél órát fedő alatt pároltam.
A répát gyorsan megpucoltam, karikára vágtam, megpároltam.




Végül egy kis tejfölt mustárral összekevertem, hogy legyen mellé valami kis szósz, de ez elhagyható.
Tálalhatunk hozzá egy pohár proseccot, jól passzol az ételhez :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.