2013. február 11., hétfő

Csirkepaprikás


Mindenkivel előfordul, hogy hirtelen kell vacsorát készítenie és nincs otthon túl sok alapanyag hozzá.
Nálunk legutóbb ilyenkor csirkepaprikás készült, amit annyira leegyszerűsítettem, hogy még galuskát se csináltam hozzá, mert pont nem volt itthon tojás:)



Hozzávalók:

  • 75 dkg csirkemell
  • 2 nagy fej vöröshagyma, vagy 3 kisebb
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1 nagy tejföl
  • só, frissen őrölt bors
  • őrölt kömény
  • pirospaprika
  • egy kis paradicsom és egy kis paprika
  • száraztészta :)

Elkészítése:

  • A vöröshagymát kis kockákra vágom, forró olajon megdinsztelem. 
  • Ráreszelem a fokhagymát,majd lehúzom a tűzről és mehet rá a pirospaprika, én elég sokat szoktam hozzátenni.
  • Utána mehet rá a kis kockákra vágott csirkemell és egy kis víz is alá.
  • Megfőzöm-pirítom a csirkemellet, sózom,borsozom és mehet hozzá egy kis őrölt kömény is.
  • Hozzáadom a paradicsomot és a paprikát, főzöm tovább a husit míg finom puha nem lesz.
  • Hagyhatjuk hogy legyen egy kis leve,majd erre mehet a tejföl. Elkeverem és kész is a csirkepaprikás.
  • Ha valaki nem szereti hogy túl híg, előzőleg a tejfölt el lehet keverni egy kis keményítővel és úgy a csirkéhez adni, majd forralni rajta egyet, én így szoktam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.