2010. március 11., csütörtök

Az egyszerűség dícsérete


Kicsit unalmas. Tél van, nem jön a tavasz. Sajnos vásárolni sincs kedvem ilyenkor, kénytelenek vagyunk azt enni ami a hűtőben van :)
(Persze mániákusan töltögetem általában a hűtőt, így ez nem akkora probléma:))
Vagy lehet rendelni...ilyenkor mi általában sushit szoktunk, de azt meg tudnám felblogolni ugyebár;-)

A csirkemelleket felszeleteljük, megsózzuk, megborsozzuk és dijoni mustárral bekenegetjük őket.
Ezután már csak a kisütés marad.
Ez ma nálunk, férfi munka volt:)

Egy jégsalátát felvágtam, egy répát megpucoltam, lereszeltem és hozzávágtam egy szép, friss édesköményt. Az egészet meglocsoltam olíva olajjal és összekevertem.

Nagyon egyszerű, finom és elég diétás:)
Mára ennyi jutott:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.