2010. május 19., szerda

Farfalle sült padlizsánnal, csirkével

Szörnyű vagyok, néha egyszerűen annyi dolgom van, hogy szegény blogomra nem jut elég időm. Azért most megpróbálok visszatérni újra:)

Régebben nem voltam oda a tésztákért, mostanában meg elég sokszor eszünk itthon azt. Andor rossz hatásának tudom be ezt:) Szóval ha kétszer ekkorára hízok... :)

Farfalle sült padlizsánnal, csirkével



Hozzávalók:

farfalle tészta
egy kisebb csirkemell
egy helyes padlizsán
tejszín
fehérbor
szerencsendió
só, frissen őrült bors
reszelt parmezán





Elkészítése:

1. A padlizsánt megmosom, karikákra vágom, sütőpapírra fektetem és egyenként megsózom, megborsozom őket, majd mehetnek a sütőbe. Én olyan 200 fokon szoktam kb. negyed órát sütni őket.
2. Közben a csirkemellet felvágom nagyon apró csíkokra és forró olajon megpirítom őket.
3. Kifőzöm a tésztát.
4. Mikor kész a padlizsán: kiveszem a sütőből és vékony csíkokra vágom őket is, mehetnek a husihoz.
5. Kicsit sütögetem őket együtt, aztán hozzáöntök egy kis száraz fehérbort, majd a tejszínt (én 2,5 dl-t használtam) és mehet hozzá az őrölt szerencsendió is.
6. A végén összekeverem a szószt a tésztával és a tetejére szórok egy kis reszelt parmezánt.

Jó étvágyat!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.