2010. március 9., kedd

Spagetti Carbonara



Spagetti Carbonara

Régebben nem különösen voltam oda a tésztákért, de mivel Andor nagyon szereti az olasz tésztákat ezért valahogy szép lassan én is rájuk szoktam.



Elég nagy szerencse, hogy nem vagyok egy hízós típus:)
Viszont ha valami igazán utálok, az ha szószt, levest porból csinál valaki…és általában a carbonara szósz pont ilyen sajnos.
Pár perc alatt kész van, nem egy nagy dolog megfőzni, de hátha valaki ezen iromány olvasás utána áttér az a saját főzésű carbonara szószra:)

Hozzávalók kb. két személyre:

4 szelet bacon
2 dl tejszín
2 db tojás sárgája
só, frissen őrölt bors
metélőhagyma vagy bazsalikom (szerintem mindkettő jól illik bele)


A bacont felvágom apró szeletekre, hevítek egy kis olajt, rádobom és megsütöm.
Addig a tejszínt egy kis tálkába öntöm, sózom, borsozom, beledobom a két tojássárgáját és aprítok bele friss metélőhagymát és bazsalikomot.
Mikor a bacon már megsült ráöntöm a tejszínes keveréket és kis lángon kicsit kevergetem.
Eközben persze kifőzünk spagetti tésztát, leszűrtük (nem öblítjük le!!!!:)).
A tányérra megy egy kis tészta, rá egy kis szósz, rá parmezán sajt.
Jó étvágyat:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.