2010. március 10., szerda

Házi pizza




Már máskor is szerettem volna pizzát sütni, csak valahogy (mint a fánk is) időigényesnek tűnt a tésztakészítés miatt. De ma végre volt időm és úgy gondoltam, akár ki is próbálhatnám…:)

Hozzávalók a tésztához:

500 g liszt
3 dl langyos víz
1 tk cukor
1 csapott ek só
½ ek oreganó
1 tasak szárított élesztő
3 ek olíva olaj

Mivel én kényelmes vagyok e tekintetben, a hozzávalókat kimértem és beledobáltam a kenyérsütőgépbe, az meg szépen megdagasztotta, majd kelesztette.
Mikor kész volt, kivettem a tésztát, kinyújtottam, próbáltam pizza formát létrehozni.
(Több kevesebb sikerrel:))

Paradicsomszósz:

Egy salotta hagymát apró kockákra vágtam és egy kis forró olíva olajon üvegesre sütöttem.
Egy gerezd fokhagymát nyomtam rá, majd pár felkockázott paradicsomot.
Volt itthon egy kis paradicsomszósz, azt is ráöntöttem és aprítottam rá friss bazsalikomot.


A pizza tésztát megkentem a paradicsomszósszal, rá egy kis sült bacon került, egy fej gomba felkarikázva, majd mozzarella sajt.
Nagyon finom volt!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.