2013. július 26., péntek

Hozzátáplálás 001


Habár Bálint még csak holnap lesz 5 hónapos, elkezdtem próbálkozni a hozzátáplálással. Én a magam részéről alig várom, hogy neki főzhessek, bár fel vagyok arra készülve, hogy az ő ízlése nem biztos hogy egyezni fog az enyémmel.
Pár hete kinézi a falatot a szánkból, így habár anyatejes baba, arra jutottam a védőnővel való tanácskozás után, hogy egy-két gyümölcslevet - ha már nyár van - kipróbálhat.
Elsőként kapott egy kanál almalevet...nem voltam rá felkészülve, hogy milyen arcot fog vágni, így pont nem volt nálam fényképezőgép. SAJNOS :)
Szegényke olyan pofit vágott, mint akinek citromot adtak a kis kanalába...na de rendületlenül próbálkoztam tovább, másnap őszibaracklevet kapott. 
Azzal se értem el komoly sikereket...
Persze ráér még, mert csak 5 hónapos...De azért minden nap leültetem és próbálkozok, hátha :)
Másodjára is furcsa arcot vágott, de már elfogadott egy-két kanálka őszibaracklevet, ezt már sikerült megörökítenem is.

Arcáról leolvasva úgy tűnik nem ízlik neki...de utána azért csak lenyalogatja az előkéről is... :)

Addig is csak olvasgatom a pürés könyveket amiket már jó előre beszereztem és elkezdek ezt-azt lefagyasztani neki, majd írok ezekről is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.