2013. július 20., szombat

Étteremajánló


Bodrogi Cafe & Restaurant




Fél úton a régi lakhelyünk és a mostani lakhelyünk közt helyezkedik el eme remek étterem. 
Talán eddig háromszor volt szerencsém ott vacsorázni, kétszer a teraszon, egyszer bent. Belül az étterem elegáns, kívül a terasz részen már kicsit lazább. Kint "régebben" csak 4-5 asztal volt, most ezt egy kicsit bővítették, de még így is nagyon családias a  hangulat.
Mind a három alkalommal nagyon jót ettünk itt, így gondoltam ez az alkalom megér egy posztot:)
Az ételek mind-mind nagyon finomat és mindent gyorsan hoztak is, a kiszolgálás is tökéletes volt.

A nyári hangulat miatt egy pohár borral indítottunk. A pincérünk a Laposa Illatos Friss-t ajánlotta, megfogadtuk, jól tettük. Mindenkinek ajánlom, könnyű, légies, nagyon nyári.


Laposa Illatos Friss


Előételnek egy izgalmasnak ígérkező fogást választottunk:


Gyömbéres meggyleves rebarbarás meggyraguval süticsipkében


Főételem:

Borjú bécsi rosejbnivel

főétel mellé:


Koviubi :)

A leves nagyon finom volt, érett meggy ízét éreztem leginkább, kicsit sós beütéssel, magam részéről a gyömbért nem igazán véltem felfedezni, de kerek volt így is az ízhatás.

A főételt nem először próbáltam itt, de ismét meglepődtem a tányérra halmozott mennyiség láttán, kis segítséggel (férjem:)) sikerült is elfogyasztani. Mellé friss nyári koviubit ajánlottak, nagyon finom volt, ropogós, friss, amilyennek lennie kell.

Desszertnek szerettem volna enni remegős túrógombócot vagy a nagy kedvencem: császármorzsát, de sajnos a végére úgy tele lettem, hogy csak egy kávé fért még belém.

Egy szónak is száz a vége, Bodrogiék étterme ár-érték arányban nagyon jó. Gyerekeseknek külön jó,mert etetőszéket is tartanak. 
Amint Bálint tud ülni, mehetünk is hármasban :)


Kapcsolat:

Cím: 1124 Budapest, Fürj utca 2.
Asztalfoglalás: +36 1 / 784 3023
Nyitva tartás: H-P: 12:00 - 23:00, Sz: 12:00 - 23:00, V: 12:00 - 16:00

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.