2013. július 24., szerda

Fehérboros mexikói borjúcomb zsenge sült zöldségekkel - Egy "könnyű" nyári ebéd



Könnyű, mert könnyű volt elkészíteni, bár akkor már inkább a gyors a jó szó. 
Könnyű,mert habár nem egy csirkemell kategória, de azért mégse egy nehéz, zsíros étel.
Mi kifejezetten szeretjük a marhahúst, borjút, kacsát, most egy szép darab, friss borjúcomb került az utamba és nagyon gyorsan kellett összeütnöm valamit ebédre. Ez lett belőle:)
A köretre se volt túl sok időm, így gyorsan átnéztem a hűtőt és összeszedtem ami a kezembe akadt.

Nagyon finom volt! :)




Húshoz:

egy kis olaj
só, frissen őrölt bors
mexikói fűszerkeverék
méz
fehérbor (1-1,5 dl)


A húst felszeleteltem, megmostam, papírtörlővel kicsit "megtörölgettem".
Egyenként megszórtam sóval, borssal.
Az olajat összekevertem a mexikói fűszerkeverékkel és a mézzel, majd ebbe beleforgattam egyesével a husikat és kicsit állni hagytam őket a hűtőben.
Amikor eljött az ideje, kivettem a húst. 
Forró serpenyőbe lapátoltam őket. 
Magas hőfokon mindkét oldalát megsütöttem, majd lejjebb vettem a "lángot" (villanytűzhelyem van:)), ráöntöttem a fehérbort és hagytam kicsit párolódni.
Ha nem dobtam volna ki költözéskor a fedőmet, még azt is rátettem volna... :))


Páclében áztatott borjúcomb

Sülnek

Sült zöldségekhez:

pár zsenge cukkini
paradicsom
patiszon

A sütőt előmelegítettem 180 fokra
Megmostam, felkarikáztam a zöldségeket. 
Sütőpapírra helyeztem őket, szépen egymás mellé. 
Megsóztam-borsoztam őket és bedugtam őket a sütőbe.

Alapanyag

Sütőbe menetel előtt


Jó étvágyat:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.