2012. november 29., csütörtök

Rakott Krumpli


Kedves barátnőmnek Orsinak ajánlom ezt az ételt, akinek valami furcsa vonzódása van a rakott krumplihoz:)




...de viccet félretéve, a rakott krumpli jó étel, nagyjából mindenki szereti. Ha nem is túl sűrűn, de én is csinálok néhanapján, főleg mikor beköszönt a rossz idő.
Nagyon egyszerű étel, több verziója létezik. El lehet készíteni vega-, belga - módon,  túróval,  tejszínnel, paradicsommal, curryvel, kinek hogy ízlik.
Én szerintem a lehető legegyszerűbb módon készítem, ötvözöm a férjem kedvére valót a saját kedvemre valójával :)

Hozzávalók:

  • krumpli
  • tojás
  • kolbász
  • virsli
  • tejföl
  • só, bors
Elkészítése:

  • A krumplit felteszem vízbe főni, mikor puha,kiveszem, megpucolom, karikára vágom.
  • Megfőzöm a tojásokat is, keményre. Ha kész, azt is megpucolom, felszeletelem.
  • Felvágom a virslit és a kolbászt is karikára.
  • Mikor minden kész, fogok egy hőálló tálat, vagy akár többet is - méretétől függően - kiolajozom és elkezdem sorrendbe egymásra pakolgatni a hozzávalókat.
  • Egy sor krumpli, egy sor tojás, egy sorba a kolbász és virsli, majd ezekre mehet a tejföl. Addig ismételgetem míg fér a tálba.
  • Utána az egész mehet szépen a sütőbe.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.