2012. november 30., péntek

Boldog Névnapot! :)


Boldog Névnapot a világ legjobb férjének !:)



Névnap lévén megkérdeztem a férjem, hogy mit szeretne, milyen sütit csináljak neki eme nagy napra, a választása a tavaly már egyszer elkészített krémsajtos citromos bon-bon-ra esett.
Úgyhogy megcsináltam újra és reméltem hogy külsőre jobban sikerül mint tavaly:)

Maga a bonbon elkészítése nem volt annyira nehéz, több lépésből áll ugyan, de szépen megkeményedett, jól formázható volt. Ezzel tavaly se volt gond.
A recpetet a bon-bon címkénél mindenki megtalálja: http://meandmyfriendsarecooking.blogspot.hu/2011/12/kremsajtos-citromgolyok.html

Viszont a fehércsokis bevonás...
Valahol azt olvastam, hogy a legegyszerűbb a fehér csokival dolgozni, na én ezt a véleményt nem osztom.
Elkezdtem olvasztani a fehér csokoládét vízgőz felett...vagyis csak vártam hogy olvadjon, de nem tette! Mindent csinált, darabosodott, száradt...de még véletlen se olvadt.
Gyorsan utána google-ztam, hogy mi lehet a baj, így arra jutottam hogy hozzá keverek egy kis olajat...végre működött, mehetett bele a sárga ételszínezék is.
Fontos (!!!) hogy ne folyékony, hanem zselé állagú ételszínezéket használjunk.

Persze olyan szép mint a képeken így sem lett a bon-bon, de határozottan javult a kinézete a tavalyi társaihoz képest!:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.