2010. július 11., vasárnap

Marhahúsos-zöldséges tészta




Hozzávalók:

40 dkg marhahús, nekem fehérpecsenye volt éppen itthon
olívaolaj
szójaszósz
Worcester-szósz
rizsecet
egy löttyintés fehérbor
fokhagyma
egy fél hagyma
zöldségek, én fagyasztott wok zöldséget használtam
tészta
só, frissen őrült bors



Elkészítése:

1.A húst apró csíkokra vágtam. Megsóztam, megborsoztam és forró olívaolajra dobtam.
2.Kicsit megvártam míg sül a hús, majd rálöttyintettem a bort, szójaszószt, Worcester-szószt, először lefedve főzögettem egy ideig, majd levettem a fedőt és lesütöttem a szószt.
3.Közben a hagymát apró kockákra vágjuk, megpucoljuk a fokhagymát.
4.Mikor a hús kész, kiraktam egy tálba és ugyanabba az edénybe beledobtam a hagymát és rányomtam a fokhagymát. Mikor egy kicsit megpirultak rádobtam a fagyasztott zöldséget.
5.Ha mindezek közben vagy egy kis időnk, kifőzzük a tésztát, én spagettit használtam.
6.Amikor minden elkészült, összeöntöm őket, összekeverem és szójaszószt öntök hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.