2010. június 30., szerda

Mustáros-citromfüves csirkemell kakukkfüves sült cukkinivel

Vannak napok amikor az ember már csak "maradékol" :)
Nálunk ez azt jelenti, hogy próbálom a hűtőből összeszedni a lehetséges alapanyagokat, amiből aztán esetleg ha minden jól sikerül, összeáll a vacsora.

Tegnap én csirkemellet találtam és pár kis friss cukkinit...




A csirkemellet szeletekre felvágtam. Megmostam, besóztam, őröltem rá borsot és megkentem őket magos mustárral és citromfűvel.
Ezután kisütöttem őket.

A cukkinit megmostam, karikákra vágtam és kiolajozott jénei tálba dobáltam.
Ment rájuk még olívaolaj, kakukkfű és egy kis bors. Jól összekevertam ez egészet, hogy mindenhova jusson fűszer és olaj.
Ezután kb. 200 fokos sütőbe egy jó 20 percet sütöttem tetővel, aztán tető nélkül még 20 percet.

És még a hűtőben közben találtam egy lejárni készülő tejfölt...:)
Úgyhogy hozzákevertem fokhagymát, snidlinget, borsot és így lett egy kis tejfölös mártogatós is a csirkéhez:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.