2012. október 31., szerda

100. bejegyzést - Könyvajánló



Úgy néz ki ma (mivel ágynyugalomra vagyok ítélve) minden bepótolni valómra sor került, már csak ez az egy bejegyzés hiányzott. S lám, ez a 100. bejegyzés!:)
Szeretem a könyveket, mindenfélét, de leginkább a regényeket és szakácskönyveket. Bár kétségtelen, hogy mostanában a babakönyvek is szép helyen szerepelnek a listámon.
Idén születésnapomra azonban csak szakácskönyveket kaptam, talán mert ha "két ember helyett eszem" két ember helyett is kell főznöm?:)
A könyvek:

Varga Gábor: Desszert szerelem  - Sütni bárki tud
Szerintem ha a férjemnek választania kellene, ez lenne a kedvence. Kapcsolatunk elején ugyanis elhagyta a száját az a mondat, hogy "főzni mindenki tud", így azóta ezt elég sokszor hallotta vissza tőlem :) Szinte már-már szállóigévé vált nálunk ez a mondat.

Hat fejezetre van osztva a könyv, köztük a pár perc alatt elkészíthető finomságokkal, át az újratöltött klasszikusokon, egészen a különleges vasárnapi desszertekig.
Mindez sok-sok nagyszerű képpel fűszerezve.



Havas Dóra: Lila füge 

A népszerű gasztroblogger első könyve, amit szerintem megéri megvenni. Persze még jobb ha az ember ajándékba kapja:)
Sűrűn nézegetem a honlapot is, gyönyörű képek, nagyon jó receptek.
A könyv öt fejezetre lett osztva: ráérős reggeli, családi ebéd, nyári piknik, délutáni falatozás, váratlan vendégség.



Jill Colonna: Akarom, mert Makaron!

Ez a könyv is, mint manapság szinte az összes szakácskönyv tele van jobbnál jobb képekkel, már csak ezért is érdemes megszerezni.
A skót származású szerző közel húsz esztendeje él Párizsban és azt állítja bárki eltudja készíteni ezeket a csodálatos kis desszerteket a saját otthonában is.
Én egyszer próbáltam, elsőre nem is ment rosszul, sajnos azokat a képeket sehol sem találom. Karácsony előtt ezért újra nekiugrom ennek a feladatnak:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.