2013. augusztus 10., szombat

Clafoutis egészséges köntösben :)


Tejmentes, lisztmentes, cukormentes Epres Clafoutis

Tejmentes clafoutis már készült kókusztejjel, itt olvasható. Most kicsit tovább léptem és kihagytam a lisztet és a cukrot is, így teljesen egészséges lett és a kalória tartalma is csökkent egy kicsit.
Persze nem simán kihagytam ezeket, inkább lecseréltem. A cukor helyett eritritet akartam használni, de ma reggel rájöttem, hogy az egész dobozzal odaadtam Anyukámnak tegnap a sárgabarack befőzéshez, így végül folyékony stevia édesítőszert kellett használnom. Kalóriamentes és egészséges, csak elég nehéz a mennyiséget meghatározni,nem is sikerült tulajdonképp.
A liszt helyett darált mandulát használtam, aminek a kalória tartalma magas,viszont mégiscsak egészségesebb.

Gyorsan fogyott...


Hozzávalók:

200 gramm darált mandula
stevia édesítő
750 gramm eper
3 tojás
400 ml kókusztej
kókuszzsír


Elkészítése:

A formát kókuszzsírral megkenem, beledobálom a megmosott, felvágott epret
A tojásokat felverem, hozzáadom a kókusztejet, ízlés szerint stevia édesítőt és a 200 gramm darált mandulát. Összekeverem és az eperre öntöm.
180 fokos sütőben 40-50 percig sütöm.

Szerintem nagyon finom lett:)

Első lépésnél

Egy szeletke

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.