2012. december 3., hétfő

Narancsos - Gyömbéres Csirkemell



Biztos másnak is problémás minden nap újabb és újabb vacsora ötlettel előállni. 
Szívesen pepecselek a konyhában, szeretem a különleges ízeket, ételeket, de sajnos nincs mindennap erre időm, energiám. Ilyenkor valami gyorsra és lehetőleg egészséges vacsorára törekszem.
Azért a sima csirkemellhez fontos valami "különlegesebb"/"nem mindennapi" fűszerezés, ízesítés. Ezt az ízpárosítást valamelyik gasztro újságban olvastam egyszer, csak a két fő összetevő maradt meg, így a többit már magamtól tettem hozzá, szerintem finom lett:)




Hozzávalók:

1 csirkemell
két narancs
egy jó darabka friss gyömbér
kakukkfű
méz
só,bors


Elkészítése:

A csirkemellet megmostam, felszeleteltem, megsóztam, megborsoztam.
A narancsok héját lereszeltem, a gyömbért szintén, hozzákevertem egy kis kakukkfüvet és pár kanál mézet.
Sajnos nekem most nem volt otthon friss kakukkfű, csak szárított, de igazából ugyis a narancs-gyömbér íz dominál.
A csirkemelleket ezzel a páccal bekentem, pár órára hűtőbe tettem. Aki előre látóbb ennél az már előző nap bepácolhatja a husit :)

Jázmin rizzsel és friss saláta keverékkel tálaltam!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.